Οι καθηγητές στο σχολείο μας και οι ρόλοι που αναλαμβάνουμε

ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ: Η ΚΙΝΗΤΗΡΙΟΣ ΔΥΝΑΜΗ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΜΑΣ ΕΡΓΟ ΕΧΕΙ ΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ:

Σύμφωνα με τον κ. Τζέιμς (Ανώτερος Καθηγητής στο Σχολείο μας επί σειρά ετών) όλοι οι καθηγητές του AGNES KATSIANOS SCHOOL πληρούν τα ακόλουθα κριτήρια:

  • Πάνω απ ‘όλα, οι δάσκαλοι είναι αφοσιωμένοι στη διδασκαλία της γλώσσας και εξίσου αφοσιωμένοι στην εκπαίδευση των μαθητών τους
  • Eίναι δυναμικοί, ευγενικοί και πάντα προσιτοί, έτσι ώστε οι μαθητές να αισθάνονται ότι μπορούν να εμπιστευτούν τον δάσκαλό τους εάν υπάρχει κάτι που δεν καταλαβαίνουν
  • Είναι αποτελεσματικοί, πάντα ενθουσιασμένοι με την υιοθέτηση νέων τεχνικών, ιδεών και φυσικά τεχνολογίας ως μέσου για να κάνουν τα μαθήματά τους πιο παραγωγικά και ουσιαστικά για τους μαθητές τους

 Τέλος, και ίσως το πιο σημαντικό, οι εκπαιδευτικοί αντιμετωπίζουν κάθε μαθητή εξίσου από τον πιο ταλαντούχο έως τον πιο αδύναμο μαθητή.

Συνοψίζοντας, οι καθηγητές του AGNES KATSIANOS SCHOOL είναι πρόθυμοι να συνεργαστούν με τους συναδέλφους τους και να μοιραστούν ιδέες και τεχνικές ως μέσο για να βοηθήσουν τους μαθητές τους να εκπληρώσουν τα όνειρά τους

ΣΑΝ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ:

Ακολουθούμε μια συνεχιζόμενη ενδοσχολική προσέγγιση και τα ερευνητικά μας εργαλεία περιλαμβάνουν: ημερολόγια στην τάξη, παρατήρηση από συναδέλφους και την teacher trainer Dr. Agnes Katsianos, έργα αυτοεκτίμησης, έργα έρευνας, συνεργασίας, δράσης κ.λπ. , συζήτηση των ανησυχιών μας και στρατηγικές κοινής χρήσης.

Με άλλα λόγια, διδάσκουμε στους μαθητές μας πώς να διαφωνούν με σεβασμό σε μια συζήτηση, πώς να παρουσιάζουν ένα θέμα στην τάξη, πώς να προσεγγίζουν ένα αμφιλεγόμενο θέμα προφορικά και γραπτώς και πώς να εκτιμούν ο ένας την τάξη του άλλου.

ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΜΑΣ ΩΣ ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ

Ακολουθούμε μια συνεχιζόμενη ενδοσχολική προσέγγιση και τα ερευνητικά μας εργαλεία περιλαμβάνουν: ημερολόγια στην τάξη, παρατήρηση από συναδέλφους και την teacher trainer Dr. Agnes Katsianos, έργα αυτοεκτίμησης, έργα έρευνας, συνεργασίας, δράσης κ.λπ. , συζήτηση των ανησυχιών μας και στρατηγικές κοινής χρήσης.

Τα θέματα που έχουμε ερευνήσει:

2006-07

Case study on motivation; autobiography project

2007-08

Mediation and autonomous learning; case study

2008-09

Error correction project; case study

2009-10

Reflection and self-assessment; recorded lesson

2010-11

Reflection: CARG; questionnaires and diary keeping

2011-12

Indifferent student: research projects conducted by students; case study

2012-13

TEFL reading community: teachers present TEFL topics of their choice

2013-14

Peer observation: powerful tool for development

2014-15

Methods and approaches in TEFL: PowerPoint presentations

2015-16

Fostering LA in our school: reflection through questionnaire

2016-17

Fostering LA in CARGs: Focus on error correction in readings and listening

2017-18

LA in the classroom: Students’ film presentations of their autonomous work

2018-19

Classroom research through teacher evaluation questionnaires

2019-20

Teacher development through peer observation/ reflection reports

2020-21

Self-evaluation project via self-evaluation checklists (remedial teachers)

Τι λένε οι Άγγλοι Καθηγητές

Ποιοι είναι οι ρόλοι μου ως Agnes Katsianos School καθηγητής: Πώς αντιλαμβάνομαι τον ρόλο μου στην τάξη; 

Πρότυπο: χρήση παραδειγμάτων από το πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί η γλώσσα και προσφορά ανατροφοδότησης στη γλωσσική χρήση των μαθητών.

Πηγή γνώσης: παροχή πληροφοριών για τα Αγγλικά

Καλλιτέχνης: δημιουργία μαθημάτων που επιδεικνύουν προσεκτικό σχεδιασμό και εκτέλεση

Διευθυντής: έλεγχος και διαχείριση της συμπεριφοράς των μαθητών ώστε να αυξηθούν οι ευκαιρίες των μαθητών και να μειωθούν οι αναταραχές.

Μαθητευόμενος: μέσω της εμπειρίας που αποκτώ μαθαίνω όλο και περισσότερα για τη διδασκαλία

Στοχαστικός επαγγελματίας: επεξεργάζομαι τις πρακτικές της διδασκαλίας μου και τις αναδιαμορφώνω

Μέντορας: οδηγώ τους μαθητές μου σε πετυχημένες μαθησιακές στρατηγικές και μεθόδους

Παρακινητής: παρέχω εμπειρίες που παρακινούν και κινούν το ενδιαφέρον των μαθητών

ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ΤΑ 9 ΕΙΔΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ/ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΤΡΙΑ/ΜΑΘΗΤΗ ΜΟΥ (Howard Gardner):

1) Naturalistic intelligence: φυσιογνωστική (eg κυνηγοί, αγρότες, chef …)
2) Musical intelligence
3) Mathematical (βαθιά για το νόημα της ζωής – φιλόσοφοι …)
5) Interpersonal (ικανότητα να συνδιαλέγεται αποτελεσματικά με τους άλλους eg δάσκαλοι, πολιτικοί, ηθοποιοί …)
6) BodilyKinesthetic (χορευτές, αθλητές, χειρουργοί …)
7) Linguistic intelligence (συγγραφείς, ποιητές, δημοσιογράφοι, δημόσιοι ομιλητές …)
8) Intrapersonal intelligence (έχει καλή γνώση του εαυτού του, των ικανοτήτων του …)
9) Spatial intelligence (έχει την ικανότητα να αντιλαμβάνεται τη χωροταξία, διαστάσεις (πιλότοι, ναυτικοί, αρχιτέκτονες …)

Οι Agnes Katsianos School εκπαιδευτικοί κατανοούν τις ανάγκες των μαθητών στον νέο παγκόσμιο κόσμο βρίσκοντας τρόπους ώστε να ενσωματώνεται η παγκόσμια επίγνωση στην τάξη.