Οι καθηγητές στο σχολείο μας και οι ρόλοι που αναλαμβάνουμε
ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ: Η ΚΙΝΗΤΗΡΙΟΣ ΔΥΝΑΜΗ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΜΑΣ ΕΡΓΟ ΕΧΕΙ ΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ:
- 1. Πάθος για μάθηση και διδασκαλία.
- 2. Αγάπη για τα παιδιά ως μαθητές αλλά κυρίως ως νέους και νέες γεμάτους ελπίδες και όνειρα.
- 3. Να προετοιμάσουμε αυτόνομους μαθητές για τη μελλοντική ακαδημαϊκή και επαγγελματική τους ζωή.
Σύμφωνα με τον κ. Τζέιμς (Ανώτερος Καθηγητής στο Σχολείο μας επί σειρά ετών) όλοι οι καθηγητές του AGNES KATSIANOS SCHOOL πληρούν τα ακόλουθα κριτήρια:
- Πάνω απ ‘όλα, οι δάσκαλοι είναι αφοσιωμένοι στη διδασκαλία της γλώσσας και εξίσου αφοσιωμένοι στην εκπαίδευση των μαθητών τους
- Eίναι δυναμικοί, ευγενικοί και πάντα προσιτοί, έτσι ώστε οι μαθητές να αισθάνονται ότι μπορούν να εμπιστευτούν τον δάσκαλό τους εάν υπάρχει κάτι που δεν καταλαβαίνουν
- Είναι αποτελεσματικοί, πάντα ενθουσιασμένοι με την υιοθέτηση νέων τεχνικών, ιδεών και φυσικά τεχνολογίας ως μέσου για να κάνουν τα μαθήματά τους πιο παραγωγικά και ουσιαστικά για τους μαθητές τους
Τέλος, και ίσως το πιο σημαντικό, οι εκπαιδευτικοί αντιμετωπίζουν κάθε μαθητή εξίσου από τον πιο ταλαντούχο έως τον πιο αδύναμο μαθητή.
Συνοψίζοντας, οι καθηγητές του AGNES KATSIANOS SCHOOL είναι πρόθυμοι να συνεργαστούν με τους συναδέλφους τους και να μοιραστούν ιδέες και τεχνικές ως μέσο για να βοηθήσουν τους μαθητές τους να εκπληρώσουν τα όνειρά τους
ΣΑΝ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ:
Ακολουθούμε μια συνεχιζόμενη ενδοσχολική προσέγγιση και τα ερευνητικά μας εργαλεία περιλαμβάνουν: ημερολόγια στην τάξη, παρατήρηση από συναδέλφους και την teacher trainer Dr. Agnes Katsianos, έργα αυτοεκτίμησης, έργα έρευνας, συνεργασίας, δράσης κ.λπ. , συζήτηση των ανησυχιών μας και στρατηγικές κοινής χρήσης.
- 1. Πρέπει να αναπτύξουμε την αίσθηση της ταυτότητάς μας ως καθηγητές γλώσσας. Να χρησιμοποιούμε τη γνώση της ξένης γλώσσας και τη γνώση της διδασκαλίας με ολοκληρωμένο τρόπο
- 2. Δεν πρέπει να βλέπουμε τις τάξεις μας (τόσο διαδικτυακές όσο και πραγματικές) ως ιδιωτικό μέρος αλλά ως χώρο συνεργασίας με άλλους
- 3. «Κάθε φορά που οι μαθητές μιλούν, ακούνε, διαβάζουν και γράφουν δεν ασχολούνται μόνο με την ανταλλαγή πληροφοριών, οργανώνουν και αναγνωρίζουν την ΑΙΣΘΗΣΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΟΣΜΟ» (Norton, 2014)
- 4. Είναι πραγματικά σημαντικό για εμάς να εκπαιδεύσουμε τους μαθητές μας πώς να αναπτύξουν μια ταυτότητα επάρκειας και να βεβαιωθούμε ότι όλες οι ενέργειές τους δίνουν έμφαση σε ένα ασφαλές περιβάλλον
Με άλλα λόγια, διδάσκουμε στους μαθητές μας πώς να διαφωνούν με σεβασμό σε μια συζήτηση, πώς να παρουσιάζουν ένα θέμα στην τάξη, πώς να προσεγγίζουν ένα αμφιλεγόμενο θέμα προφορικά και γραπτώς και πώς να εκτιμούν ο ένας την τάξη του άλλου.
ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΜΑΣ ΩΣ ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ
Ακολουθούμε μια συνεχιζόμενη ενδοσχολική προσέγγιση και τα ερευνητικά μας εργαλεία περιλαμβάνουν: ημερολόγια στην τάξη, παρατήρηση από συναδέλφους και την teacher trainer Dr. Agnes Katsianos, έργα αυτοεκτίμησης, έργα έρευνας, συνεργασίας, δράσης κ.λπ. , συζήτηση των ανησυχιών μας και στρατηγικές κοινής χρήσης.
Τα θέματα που έχουμε ερευνήσει:
2006-07 | Case study on motivation; autobiography project |
2007-08 | Mediation and autonomous learning; case study |
2008-09 | Error correction project; case study |
2009-10 | Reflection and self-assessment; recorded lesson |
2010-11 | Reflection: CARG; questionnaires and diary keeping |
2011-12 | Indifferent student: research projects conducted by students; case study |
2012-13 | TEFL reading community: teachers present TEFL topics of their choice |
2013-14 | Peer observation: powerful tool for development |
2014-15 | Methods and approaches in TEFL: PowerPoint presentations |
2015-16 | Fostering LA in our school: reflection through questionnaire |
2016-17 | Fostering LA in CARGs: Focus on error correction in readings and listening |
2017-18 | LA in the classroom: Students’ film presentations of their autonomous work |
2018-19 | Classroom research through teacher evaluation questionnaires |
2019-20 | Teacher development through peer observation/ reflection reports |
2020-21 | Self-evaluation project via self-evaluation checklists (remedial teachers) |
Τι λένε οι Άγγλοι Καθηγητές
Ποιοι είναι οι ρόλοι μου ως Agnes Katsianos School καθηγητής: Πώς αντιλαμβάνομαι τον ρόλο μου στην τάξη;
Πρότυπο: χρήση παραδειγμάτων από το πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί η γλώσσα και προσφορά ανατροφοδότησης στη γλωσσική χρήση των μαθητών.
Πηγή γνώσης: παροχή πληροφοριών για τα Αγγλικά
Καλλιτέχνης: δημιουργία μαθημάτων που επιδεικνύουν προσεκτικό σχεδιασμό και εκτέλεση
Διευθυντής: έλεγχος και διαχείριση της συμπεριφοράς των μαθητών ώστε να αυξηθούν οι ευκαιρίες των μαθητών και να μειωθούν οι αναταραχές.
Μαθητευόμενος: μέσω της εμπειρίας που αποκτώ μαθαίνω όλο και περισσότερα για τη διδασκαλία
Στοχαστικός επαγγελματίας: επεξεργάζομαι τις πρακτικές της διδασκαλίας μου και τις αναδιαμορφώνω
Μέντορας: οδηγώ τους μαθητές μου σε πετυχημένες μαθησιακές στρατηγικές και μεθόδους
Παρακινητής: παρέχω εμπειρίες που παρακινούν και κινούν το ενδιαφέρον των μαθητών
ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ΤΑ 9 ΕΙΔΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ/ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΤΡΙΑ/ΜΑΘΗΤΗ ΜΟΥ (Howard Gardner):
1) Naturalistic intelligence: φυσιογνωστική (eg κυνηγοί, αγρότες, chef …)
2) Musical intelligence
3) Mathematical (βαθιά για το νόημα της ζωής – φιλόσοφοι …)
5) Interpersonal (ικανότητα να συνδιαλέγεται αποτελεσματικά με τους άλλους eg δάσκαλοι, πολιτικοί, ηθοποιοί …)
6) Bodily– Kinesthetic (χορευτές, αθλητές, χειρουργοί …)
7) Linguistic intelligence (συγγραφείς, ποιητές, δημοσιογράφοι, δημόσιοι ομιλητές …)
8) Intra– personal intelligence (έχει καλή γνώση του εαυτού του, των ικανοτήτων του …)
9) Spatial intelligence (έχει την ικανότητα να αντιλαμβάνεται τη χωροταξία, διαστάσεις (πιλότοι, ναυτικοί, αρχιτέκτονες …)
Οι Agnes Katsianos School εκπαιδευτικοί κατανοούν τις ανάγκες των μαθητών στον νέο παγκόσμιο κόσμο βρίσκοντας τρόπους ώστε να ενσωματώνεται η παγκόσμια επίγνωση στην τάξη.