ΜΑΘΗΤΕΣ

Είμαστε περήφανοι για τους μαθητές μας και τις οικογένειές τους. Από την πρώτη μέρα συνειδητοποιούν ότι η εκμάθηση μιας γλώσσας συμβαδίζει με την ανάπτυξη της προσωπικότητάς τους και την υψηλή αυτοεκτίμηση. Κάθε φορά που μιλούν, ακούνε και γράφουν. Οι μαθητές μας “δεν ασχολούνται μόνο με την ανταλλαγή πληροφοριών, οργανώνουν μια αίσθηση του ποιοι είναι και πώς σχετίζονται με τον κοινωνικό κόσμο” (Norton, 2014)

Συνειδητοποιούν ότι έχουν φωνή! Είναι σημαντικά μέλη της σχολικής κοινότητας και ενώ μελετούν τη γλώσσα βοηθιούνται να αναλάβουν την εκμάθησή τους. Από την ηλικία των επτά ετών και ενώ φτάνουν στην τάξη Proficiency, δίνεται στους μαθητές μας ένα ευρύ φάσμα ευκαιριών να επιδείξουν τις γνώσεις και τα ταλέντα τους, να αναλύσουν, να αξιολογήσουν και να δημιουργήσουν.

Μετά από χρόνια έρευνας, κάνουμε ακόμη πιο τολμηρά βήματα εμπλέκοντας τους μαθητές μας σε projects, με τη μορφή flipped classroom activities στην τάξη, παρουσιάσεων, συζητήσεων, peer teaching και ερευνητικών έργων στην τάξη.

Οι Βρετανοί καθηγητές του σχολείου υποστηρίζουν ότι οι μαθητές του Agnes Katsianos School διαπρέπουν σε όλες τις πτυχές της γλώσσας και αποπνέουν εμπιστοσύνη στις δεξιότητες συνομιλίας τους.

Η Miss Φιόνα έγραψε:

«Αφού δίδαξα μαθητές από όλο τον κόσμο, πρέπει να παραδεχτώ ότι οι μαθητές του Agnes Katsianos School είναι οι πιο εργατικοί και αυτόνομοι»

Αυτό αποδεικνύεται από μια σειρά εργασιών και έργων που αναλαμβάνουν οι μαθητές μας κάθε χρόνο και εδώ είναι ένα παράδειγμα ερευνητικού προγράμματος με ερευνητές του μαθητές μας το 2017.

70 τάξεις ανέλαβαν ένα πρόγραμμα εννέα μηνών με τίτλο «ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Η ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΜΑΘΗΣΗΣ ΓΙΑ ΣΑΣ»

Στο τέλος αυτού του έργου, οι μαθητές μας έδωσαν τους ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΡΙΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ, τους οποίους συζητάμε και εξετάζουμε για την εξέλιξη του σχολείου μας.

Ακολουθεί ένας από αυτούς τους ορισμούς που συνέθεσαν μαθητές 13-14 ετών:

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΓΙΑ ΜΑΣ;

 “Learner Autonomy is our willingness to undertake independent learning in terms of selecting materials and seeking out learning opportunities using technology and different learning resources. It is our love to share our learning experiences outside the classroom with our classmates and teachers and make ongoing progress”